Livrare și plată

LIVRARE

Furnizorul de curierat este Bookurier Logistics. Ne rezervăm dreptul de a schimba curierul fără o notificare în prealabil.

Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii şi a costului total (valoarea produselor şi costul transportului). De asemenea vă vom informa prin e-mail sau telefon dacă unul din produsele comandate nu se află pe stoc şi care este estimarea de timp pentru livrarea acestuia (dacă acesta va fi disponibil în viitor). În condiții excepționale (ex.: produsele nu există pe stoc la furnizori), Societatea își asumă dreptul de a mări timpul de livrare, cu anunțarea promptă a Clientului.

Livrarea se efectuează într-un termen mediu de 24 – 72 ore.

Taxa de livrare este de 15 RON în București - Ilfov și 20 RON în restul țării.

Produsele cumpărate sunt însoțite de factura fiscală în momentul livrării, conform legislației în vigoare. Recepția produselor reprezintă acceptul Clientului că produsele au ajuns în stare bună și corespund cantitativ și calitativ cu ceea ce s-a comandat și aceasta este făcută în momentul semnării documentelor legale ce însoțesc coletul. Factura constituie contract de vânzare/cumpărare conform legislației românești în vigoare.

În cazul în care adresa de livrare sau orice alte informații au fost introduse gresit de către Client și produsele au fost returnate Societății este necesar ca respectivul Client să semnaleze acest fapt Societății și să reia procesul de cumpărare.

Toate serviciile de curierat sunt disponibile de luni până vineri. Comenzile plasate în week-end vor fi prelucrate în cursul zilei de luni.

In cazul in care apar probleme legate de livrare vă rugăm să ne comunicaţi prin e-mail sau telefon.


PLATA

Prețurile afisate pe site nu includ costurile de livrare.

Orice comandă plasată pe site are valoare contractuală. Prețul final este cel care a fost confirmat odată cu finalizarea comenzii, acesta fiind format din prețul produsului plus cheltuielile de expediție (în cazul în care acestea există). În eventualitatea în care orice din afișarea produsului nu a fost făcută în mod corect, iar livrarea nu s-a făcut încă, Clientul va fi contactat pentru a i se confirma prețul/ datele reale. Ne rezervăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța Clientul  în cel mai scurt timp de la eroarea apărută.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile de pe Site în funcție de schimbările ce au loc cu privire la serviciile comercializate.

    Plata comenzii se face în numerar, la livrare. În curând vom introduce şi opţiunea de plată online. Pentru toate comenzile se va efectua de către noi o confirmare telefonică. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

    Plata în numerar la livrare (sistem ramburs) - La preluarea coletului de la curier, se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere, suma fiind cea care vă este confirmată prin email și telefonic după efectuarea comenzii pe site.

    Pentru plata Ramburs - înaintea primirii coletului și predării banilor (prețul bunului livrat), coletul se poate desigila.

    În cazul în care observați o deteriorare a ambalajului, vă rugăm solicitați curierului să întocmească un proces verbal, înainte de a accepta primirea coletului. Este singura modalitate prin care se pot solicita despăgubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor în timpul transportului. Reclamațiile ulterioare nu sunt acceptate de către firmele de curierat.

    Bitnami